БЛОГ

Доброго часу доби! Скучили за нами? А ми підготували для Вас багато цікавого 🔥🌪

Світ поступово повертається в нормальне русло після карантину, хоча нам всім треба вчитись жити в новій реальності. Чому коронавірус так вдарив по багатьох галузях, завдавши бізнесу незворотньої шкоди? ☠️

Ми часто загрузаємо в повсякденній операцій діяльності, не приділяючи належної уваги довготерміновому плануванню, аналізу ризиків та створенню планів по реагуванню.
Але ж неможливо передбачити всі негативні сценарії, скажете Ви, і будете абослюто праві! Що Ви можете зробити – шукати альтернативні шляхи доходу в межах Вашого бізнесу, навіть тоді, коли існуючі приносять стабільний дохід, і Ви почуваєтесь в абсолюній безпеці 💵💶💷
Де ж точка відліку в цьому процесі? З чого почати? ⏳

Радимо починати з визначення, а хто ж Ваш Клієнт, хто швидше за все купить Ваш продукт чи послугу.
Використовуйте для цього різноманітні способи: фокус групи, історичні дані (якщо наявні), клієнтське інтерв’ю, конкурентний аналіз. Зібрана інформація допоможе Вам створити Клієнтський профіль (персону) 📇А разом з тим, знайти ідеї по диверсифікації шляхів доходу.

До прикладу, інколи, той, хто вибирає Ваш товар не є безпосереднім користувачем. Припустимо, Ви є виробником суперкласних настільних ігор для дітей, але діти не є тими, хто буде купувати Ваш продукт. Вони є кінцевими користувачами, але покупцями виступають батьки. Покупець – це дорослий, який купує гру. Також є той, хто створює вплив на покупця, в цьому випадку це може бути вчитель дитини, дружина або чоловік. Якщо аналізувіати і враховувати потреби всіх трьох сторін – це збільшує Ваші шанси продати товар.

Іншим прикладом можуть бути Демографічні дані: вік, стать, освіта, рівень доходу, географічне розташування, тощо. Аналіз цієї інформації буде корисним у створенні пакетних пропозицій і ще одним альтернативним джерелом доходу.

Радимо також враховувати Психографічні характеристики: цінності, вірування, купівельні стереотипи, стиль життя, на приклад: здоровий спосіб життя, подорожі, екологія і переробка сміття. Психографічні змінні дають зрозуміти, як і чому клієнти купують продукт. Таким чином, сфокусувати маркетинг стратегію під конкретні сегменти.

Це тільки один з кроків пошуку альтернатив. А де ж ще ховається Ваш додатковий дохід? Потрібна підказка – звертайтесь! 👂🏻👀